Tunnit > > Helpot ja tehokkaat

Nopeasti opittavat liikkeet ja mutkattomat, mutta tehokkaat perusjumpat panevat kehon koetukselle. Merkitty lukkariin vihreällä pohjavärillä.

Aamujumppa on lihaskuntotunti vaihtelevilla teemoilla, joka herättää mukavasti alkavaan päivään.

Retrobic on hauska ja helppo perinteinen aerobic -tunti missä helpoilla askelsarjoilla 80–90-luvun musiikein voi fiilistellä hymyssä suin ja rasva palaa huomaamatta. Tunti päätyy lyhyeen lihaskunto-osioon ja venyttelyyn.

Rasvanpoltto on hauska ja helppo askellustunti, joka päättyy lyhyeen lihaskunto-osuuteen ja venyttelyyn. Tällä tunnilla jokainen treenaa oman kuntonsa mukaan ja nauttii liikunnan tuomasta hyvästä olosta. Voit jättää hypyt/hypähtelyt halutessasi kokonaan pois ja ohjaajamme kertoo tarvittaessa sinulle helpotettuja vaihtoehtoja.

Step+Body Hauska, step-laudalla toteutettava-tunti, jossa helpot sykettä nostattavat askelsarjat ja lihaskunto-osuudet vuorottelevat. Voit itse lautan korkeutta säätelemällä vaikuttaa tunnin ”rankkuuteen”. Tehokasta kuntoilua, joka sopii lähes kaikille.

Muokkaus on mutkatonta perusjumppaa. Tunnin alussa lämmitellään helpoin askelsarjoin. Tämän jälkeen vahvistetaan koko kehon lihaksia joko apuvälinein tai oman kehon painolla.

TehoRVP ja RVP = ReisiVatsaPakara -tunnilla keskitytään reisiin, vatsalihaksiin ja pakaroihin helpon perusjumpan keinoin. Tunnin alussa lämmitellään askelsarjoin, jonka jälkeen vahvistetaan lihaksia erityisesti reisien, vatsan ja pakaroiden alueelta.

KuntosaliKierto -tunnilla treenataan ohjaajan opastamana eri kuntosalilaitteilla. Tunti aloitetaan lämmittelyllä ja treenin jälkeen venytellään.

Jättipallo -lihaskuntoharjoittelua suuren, pehmeän pallon kanssa. Lyhyen alkulämmittelyn jälkeen siirrytään lihaskunto-osioon. Liikkeet ovat yksinkertaisia, mutta niissä on myös haastavia, toiminnallisia elementtejä, joissa yksi liike kohdistuu useaan lihasryhmään samanaikaisesti. Pääpaino on keskivartalon ja alavartalon lihasten harjoittamisessa, tehokas mutta leikkisä tunti. Pallon päällä istutaan ja maataan, sitä heitellään ja pompotetaan ja sen varassa tasapainoillaan. Iso pallo tekee tutuista jumppaliikkeistä mielenkiintoisempia, sillä tutisevalla alustalla istuessa myös kehon syvät lihakset joutuvat töihin. Jättipallo kehittää lihaskunnon lisäksi tasapainoa ja koordinaatiota.